۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

تو هم به من امید بده


من امید دادن رو دوست دارم 
این که خدایی هست
خدای عادلی هست
عدالتی که نه فقط مخصوص جهان دیگر
که تو این دنیا هم بروز پیدا میکنه
عدالتی که به سختی تو این دنیا ارج می گذاره
من دوست دارم یکی بهم امید بده
امید بده به طلوع خورشید
به اومدن صبح
به سر اومدن این شب تاریک
به این که خواستن توانستنه
به این که تا نخوای کاری پیش نمیره
بهم بگه تاریخ راست میگه
هر ظلمی یه عمر محدودی داره
بسته به افراد داره که اونو بپذیرن یا نه
به اینکه رمز پیروزی در با هم بودنه
اینکه جدا جدا کاری نمیشه کرد
یکی به من بگه میشه میتونیم
بگه خدا هم صبری داره
درسته صبرش از همه بیشتره
ولی خودش گفته
تو مسیر امیدواری پیش رفتن براش ارزش داره
خودش گفته
بزرگترین گناه نابخشودنی نا امیدیه
خودش گفته
همیشه باید برای یه روز بهتر امید داشت
یه روزی که همه با هم میخندیم
همدیگرو سلایق هم رو به رسمیت میشناسیم
این خونه روشن میشه
این سرزمین آباد میشه
سبز میشه
یه روزی که همه از امید و امیدواری حرف میزنن
از زندگی حرف میزنن
تو هم به من امید بده
به من بگو که یه روز خوب میاد
همه به هم بگیم یه روز خوب میاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر