۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

شد یه سال


106 پست - دلتنگی - شادی - غم - خاطره - امید - آرزو - نگرانی و ...

الان فیلم  The Help (2011) رو دیدم. بر اساس یک رمان ساخته شده بود.
 
خیلی وقت بود فیلم های این تیپی ندیده بودم. کلی فکر ها و ایده های جدید  اومد تو ذهنم. یاد کارها و ایده هایی که تو ذهنم بوده ولی جرات و جسارت عملی کردن اونها رو نداشتم افتادم. یاد محدودیت های الکی و دست و پاگیری که بی مورد شده جزوی از فکر و زندگیم
یادمه همیشه وقتی تابستون تموم میشد، گرمی خورشید رو دیگه روی پوستم حس نمی کردم، درختا سبزیشونو از دست می دادن، روز ها کوتاهتر میشدن و پاییز میومد، دلم میگرفت.
 هوا سردتر می شد، آفتاب زودتر غروب میکرد و کم جونتر میشد، برگ درختا زرد می شدن و میریختن. ولی الان دیگه مثل قبل فکر نمی کنم.
 سبزی بهار ، زردی پاییز، گرمی تابستون و سردی زمستون. همه اینها با وجود همدیگه قشنگ هستن. حتی دلم برای سوز پاییز ، بارون ها و تگرگ هاش و خش خش برگهای زردش زیر پام و هوای ابریش تنگ شده.
الان نوبت سبزی بهاره. نوبت تغییراته، تغییراته به سمت بهتر شدن. نوبت فکر ها و ایده های جدیده. برنامه ریزی های جدید، بلند پروازی های جدید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر